Reklama

Nasza oferta jest dla ludzi

Bank Spółdzielczy w Radomsku, który należy do Spółdzielczej Grupy Bankowej, to placówka działająca ponad 80 lat. Ma na swoim koncie wiele nagród i wyróżnień. Klienci potrafią docenić sprawną umiejętność dostosowania oferty do potrzeb na trudnym przecież rynku finansowym. Ale nie tylko tym Bank może się pochwalić. Jest także inna działalność, na którą warto zwrócić uwagę. To uczestniczenie i wspieranie lokalnych i nie tylko lokalnych inicjatyw. Na ten temat rozmawiamy z prezesem Zarządu Jackiem Zacharewiczem.

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Agnieszka Chadzińska: - Do jakich klientów skierowana jest oferta Spółdzielczej Grupy Bankowej?

Jacek Zacharewicz: - SGB, do której należy kierowany przeze mnie Bank, kieruje swą ofertę do ogółu klientów, zresztą jak niemal wszystkie banki. Dokonuje się oczywiście segmentacji rynku, by dotrzeć do konkretnej grupy klientów z konkretną ofertą. My również staramy się stworzyć taką gamę produktów, by każdy mógł skorzystać z naszej oferty. Uważam, że każdy klient może znaleźć u nas to, czego potrzebuje. Nie zamykamy się przed żadną grupą klientów. Cieszymy się z każdego klienta, który chce skorzystać z usług naszego Banku.

- Bank Spółdzielczy w Radomsku jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień. Co takiego jest w ofercie Banku, co wyróżnia go wśród innych?

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Reklama

- Istotnie, dzięki wytężonej pracy wszystkich pracowników Banku otrzymaliśmy sporo nagród i wyróżnień uczestnicząc w takich konkursach, jak np. „Wygraj konsorcjum” czy „Najlepszy Bank Dewizowy SGB”. Reagujemy na to, co dzieje się na rynku usług finansowych, dopasowując naszą ofertę zarówno do potrzeb klientów, jak i do wymagań stawianych nam przez konkurencję. Uważam również, że świadomość klientów wzrasta i przed podjęciem decyzji o wyborze - czy to Banku, czy to produktu - klienci dokonują wnikliwej analizy, co skutkuje tym, że zwiększa się nam zarówno liczba klientów, jak i ilość produktów, z których nasi klienci korzystają.

- Klienci Banku to rolnicy, przedsiębiorcy, ale także tzw. odbiorcy detaliczni, czyli potencjalnie każdy, kto szuka zabezpieczenia dla swoich pieniędzy, kto ma zamiar skorzystać z oferty finansowej i poszukuje placówki, która jest „przyjazna”. Co proponujecie Państwo klientom indywidualnym?

- Klientom indywidualnym proponujemy takie produkty jak rachunek oszczędnościowy „Konkret”, kredyty samochodowe, dostęp do Internetu. Lokaty „Złota Lokata II”, w której główną nagrodą jest samochód osobowy Skoda Octavia „Szczęśliwa Dwunastka”. O naszych produktach szeroko informujemy w lokalnej prasie czy telewizji. Co do szczegółów, to zapraszam do naszych placówek, gdzie pracownicy udzielą wyczerpujących informacji.

- Na rynku usług finansowych, jak wiemy, panuje ogromna konkurencja. Jak zachęcacie klientów do korzystania z Waszych usług i co proponujecie, by ich zatrzymać?

Reklama

- Istotnie, konkurencja na rynku usług finansowych jest olbrzymia, ale nam konkurencja nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, bardzo lubimy rywalizować z innymi i jak pokazują nasze wyniki - skutecznie. Zachęcamy klientów poprzez reklamę, aktywną sprzedaż prowadzoną przez pracowników Banku. Natomiast kwestia tzw. zatrzymania klienta, to proces złożony, gdyż przez cały czas obsługując klienta modyfikujemy naszą ofertę. Istotne znaczenie ma również właściwa obsługa. Klient źle obsłużony zraża się i trzeba długiego czasu, by do nas wrócił. Sama oferta, nawet jeśli jest bardzo dobra, a jest źle podana, przestaje być dobrą ofertą. To tak, jak podać smaczny obiad na kawałku brudnego papieru.

- Uczestniczycie Państwo w życiu środowiska lokalnego nie tylko jako bank. Tygodnik Katolicki „Niedziela” korzystał z Waszego wsparcia, kiedy wydawał płytę pt. „Żale Matki Bożej Bolesnej”. Co sprawiło, że zdecydowaliście się Państwo na finansowanie przedsięwzięcia, jakim było to misterium?

- Do Banku Spółdzielczego w Radomsku zwraca się o pomoc szereg instytucji, są to zarówno szkoły, przedszkola, organizacje harcerskie, szpitale, organizacje charytatywne, wspomagamy również imprezy kulturalno-oświatowe itp. Nie przechodzimy obojętnie obok problemów starając się wspomagać potrzebujących, dlatego niemal na każdym posiedzeniu Zarządu podejmowana jest decyzja o wspomożeniu osób, instytucji, które o tą pomoc się zwracają. Uznaliśmy, że przedsięwzięcie Waszego tygodnika również zasługuje na wsparcie z naszej strony. Sam zresztą jestem czytelnikiem Tygodnika „Niedziela”.

- Jakie inne inicjatywy podejmowaliście Państwo, by mieć swój udział w rozwoju środowiska lokalnego i jego społeczności?

Reklama

- Bardzo nam zależy na tym, by nasze otoczenie rozwijało się intensywnie, by miasto Radomsko i cały powiat radomszczański prężnie się rozwijał. W miarę naszych możliwości staramy się pomagać prowadząc tak działalność bankową, by pomagać zarówno przedsiębiorcom, jak i klientom indywidualnym. Pomijając działalność bankową, uczestniczymy w całym szeregu inicjatyw podejmowanych przez społeczność lokalną, jak np. Dni Radomska, których jesteśmy sponsorem. Wspomagamy wiele festynów szkolnych, z okazji Dnia Dziecka, Radomszczańskie Dni Rodziny, a także inne imprezy, będące doskonałą okazją do spotkań lokalnej społeczności, do wspólnej zabawy. Staramy się pomóc wszystkim tym, którzy o tę pomoc się zwracają.

- Czy może Pan powiedzieć coś o planach na najbliższe miesiące - tych bezpośrednio łączących się z podstawowym zakresem działań Banku, jak też dodatkowych, jak wspieranie instytucji i przedsięwzięć?

- Co do planów stricte związanych z działalnością Banku, to planuję otworzyć jeszcze jedną placówkę w Radomsku i drugą w Piotrkowie Trybunalskim. Natomiast co do wspierania lokalnej społeczności, to jestem pewien, że w najbliższym czasie niejeden organizator imprezy kulturalnej zwróci się do nas z prośbą o wsparcie i każdą sprawą się zajmiemy.

2007-12-31 00:00

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Festiwal Mocy 2025 – trzy dni spotkań, muzyki i modlitwy

2025-09-22 13:54

[ TEMATY ]

Festiwal Mocy

Materiał prasowy

„Golec uOrkiestra” zagrali ponad pół godziny dłużej, ksiądz Bartczak rapował z setką uczestników na scenie, a w szczytowym momencie w wydarzeniu uczestniczyło około 2,5 tys. osób – jubileuszowy, piąty Festiwal Mocy zanotował frekwencyjny sukces i obfitował w miłe niespodzianki. Wydarzenie odbywało się w dniach 19-21 września w Miejscu Piastowym.

Tegoroczny Festiwal, odbywający się pod patronatem św. Jana Pawła II, ponownie stał się przestrzenią spotkania, modlitwy i dobrej zabawy. Do Miejsca Piastowego przyjechała młodzież z całej Polski, każdego dnia w różnych aktywnościach brało udział około 1,5 tysiąca uczestników, a w szczytowym momencie – podczas koncertu „Golec uOrkiestra” – Festiwal Mocy gościł około 2,5 tysiąca ludzi. Na scenie oprócz zespołu z Milówki wystąpili również: zespoły „niemaGotu”, „Teleo”, ksiądz-raper Jakub Bartczak oraz influencerzy: Marcin Kruszewski (znany w social mediach jako „Prawo Marcina”) i ksiądz Sebastian Picur.
CZYTAJ DALEJ

Halina Frąckowiak: Różaniec to modlitwa, która naprawdę zmienia serce

Halina Frąckowiak o wierze, prawdzie i muzyce.

Kiedy artystka pojawia się na scenie, widownia natychmiast czuje ciepło, spokój i niezwykłą wrażliwość. Nie jest to tylko efekt kunsztu muzycznego czy lat doświadczeń. To coś więcej – przenikająca całe jej życie duchowość, głęboka relacja z Maryją i zakorzenienie w wierze.
CZYTAJ DALEJ

Incydent z udziałem prezydenta Nawrockiego w USA. Przebieraniec chciał zakłócić Mszę św.

2025-09-22 17:30

[ TEMATY ]

Stany Zjednoczone

Karol Nawrocki

PAP/Leszek Szymański

Prezydent Karol Nawrocki wraz małżonką Martą w niedzielę uczestniczył w uroczystościach w Narodowym Sanktuarium Matki Bożej Częstochowskiej w Doylestown, w stanie Pensylwania. Podczas Mszy św. doszło do incydentu.

Z Mszy św. został wyprowadzony mężczyzna przebrany w ornat, który jednak nie był księdzem. Mężczyzna nie miał przy sobie widocznych niebezpiecznych przedmiotów, nie stawiał też oporu, gdy był wyprowadzany z sanktuarium. Mężczyzna jest znany lokalnej Polonii i już wcześniej zakłócał Msze, jednak po raz pierwszy przebrał się za duchownego.
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję