Reklama

film

Trzy osoby w samolocie

3000 metrów nad ziemią
reż. Mel Gibson

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Nazwiska Marka Wahlberga i Mela Gibsona umieszczone w czołówce filmu zawsze elektryzują miłośników kina. Tak jest też w przypadku 3000 metrów nad ziemią. Oczekujących na film z rozmachem, ze scenami omal batalistycznymi itp. czeka jednak rozczarowanie. Film jest kameralnym kinem akcji, niemal cały rozgrywa się na pokładzie małego samolotu, którym troje bohaterów stara się dolecieć do Anchorage. Nie dla zabawy, rozrywki itp., lecz po to by jeden z nich, Winston (w tej roli Topher Grace) mógł dotrzeć na proces potężnego bossa mafii, dla którego pracował jako księgowy. Pilnuje go agentka Harris (Michelle Dockery), a pilotem samolotu jest Daryl (Mark Wahlberg). Nietrudno zgadnąć, które z nich nie jest tym, za kogo się podaje... Kino w sam raz na koniec karnawału.

Film nie ma wielkich ambicji, został zrealizowany niedużymi środkami i ma przynieść zysk. Każdy reżyser czasem robi takie filmy, a Mel Gibson wrócił do reżyserii po długiej przerwie. Od dawna wiadomo, że przygotowuje się do nakręcenia drugiej części Pasji. Przez ponad 7 lat – jak ujawnił – pracował nad scenariuszem, wspólnie ze swoim bratem oraz Randallem Wallace’em, z którym współpracował już przy Braveheart. Walecznym Sercu i Byliśmy żołnierzami. Niedawno gwiazdor był na Malcie w poszukiwaniu odpowiednich planów filmowych. Prace na planie mają zacząć się w tym roku. W filmie w roli Jezusa ponownie ma wystąpić Jim Caviezel, a fabuła ma pójść w kierunku bardziej metafizycznej i duchowej opowieści. /w.d.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

2025-02-04 13:42

Ocena: +2 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Wrocław: Abp Kupny reaguje ws. praktyk przebierania chłopców za dziewczynki

2025-05-14 20:20

[ TEMATY ]

homoseksualizm

abp Józef Kupny

Episkopat News

Abp Józef Kupny

Abp Józef Kupny

Wiceprzewodniczący Episkopatu Polski abp Józef Kupny skomentował sytuację w Szkole Podstawowej nr 22 we Wrocławiu. W placówce w ramach Europejskiego Miesiąca Różnorodności zaplanowano przebieranie się chłopców za dziewczyny i odwrotnie. Wzburzeni rodzice zaprotestowali. Wsparł ich metropolita wrocławski.

Podstawówka z Wrocławia włączyła się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności. Jako jeden z elementów tych obchodów postanowiła zorganizować 16 maja Dzień Różnorodności Płciowej i Nieheteronormatywnej. Jedna z psychologów w tej placówce wymyśliła, by uczniowie właśnie tego dnia przebrali się za płeć przeciwną lub w kolorach tęczy.
CZYTAJ DALEJ

Medialny rekord Leona XIV. Imponująca liczba followersów

2025-05-15 09:30

[ TEMATY ]

Papież Leon XIV

PAP/EPA/ANDREA SOLERO

W niecałą dobę od aktywowania oficjalnych papieskich kanałów w mediach społecznościowych Leon XIV zdobył rekordową liczbę obserwujących. Na Instagramie jest to 12,6 mln, a na platformie X ponad 53 mln, sumując dziewięć języków, w których profil jest prowadzony.

Największym zainteresowaniem na dawnym Twiterze cieszy się język hiszpański (18,6 mln) i angielski (18,5 mln), następnie włoski (5,2 mln), portugalski (5 mln) i francuski (1,8 mln). Po polsku i łacinie konto zgromadziło po milionie obserwujących. Po ponad pół miliona osiągnęły kanały po niemiecku (679 tys.) i arabsku (558 tys.).
CZYTAJ DALEJ

Związek Dużych Rodzin Trzy Plus inauguruje kampanię społeczną „Wybieram rodzinę”

2025-05-15 16:16

[ TEMATY ]

rodzina

Związek Dużych Rodzin

Adobe Stock

Pozytywny wizerunek rodziny, zachęta do budowania trwałych relacji oraz pokazanie, że rodzina może liczyć na wsparcie - takie m.in. cele przyświecają kampanii społecznej „Wybieram rodzinę”, zainicjowanej przez Związek Dużych Rodzin Trzy Plus. Oficjalna inauguracja kampanii miała miejsce dziś podczas spotkania w kawiarni Agere Contra w Warszawie. Podczas spotkania mówiono również o 13 Ogólnopolskim Zjeździe Dużych Rodzin, który zaplanowany jest od 6 do 8 czerwca w Zakopanem. Odbył się też krótki panel na temat problemów demograficznych.

O idei kampanii, zainicjowanej przez Elżbietę Majkę z ZDR opowiedziała Korina Bulenda - Nowak, specjalistka ds. komunikacji ZDR. Podkreśliła, że kampania „Wybieram rodzinę” skierowana jest przede wszystkim do młodych ludzi, którzy stają przed wyborem swojej drogi życiowej. Kampania ma pokazać wartość rodziny, wartość życia we wspólnocie, w której mamy z kim dzielić troski i radości. Zaznaczyła, że nie chodzi o to, by przedstawiać rzeczywistość wyidealizowaną i "cukierkową" ale taką, w której mimo różnych trudności jest w sumie więcej radości.
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję