Jak co roku atrakcją turystyczną będą wielkie wycieczkowce odwiedzające port w Gdyni. Największy będzie „MSC Poesia” pod panamską banderą. Ma 294 m długości i 32 m szerokości. 2,5 tys. pasażerów opiekuje się 1000 członków załogi. Statek, którego matką chrzestną jest Sophia Loren, zawita do Gdyni 25 sierpnia.
Największym pod względem tonażu wycieczkowcem będzie pływający pod włoską banderą „Costa Pacifica”. Statek ma 290 m długości, 36 m szerokości i aż 114,5 tys. tzw. tonażu pojemnościowego. O 3,8 tys. pasażerów zadba załoga licząca ok. 1,1 tys. osób. „Costa Pacifica” zawita do Gdyni 3 razy, pierwszy raz 15 sierpnia.
Uważany za Ritza wśród wycieczkowców „Europa 2”, pod banderą maltańską, pojawi się 20 sierpnia. Ma 225,62 m długości, a na 520 gości obsługiwanych przez 370 załogantów czeka kilkanaście restauracji, basen, spa, teatr, klub jazzowy i jedna z największych kolekcji sztuki, które znajdują się na morzu.
Były premier Mateusz Morawiecki podczas konferencji CPAK powiedział, że obecne wybory prezydenckie to moment kluczowy, by zablokować pomysły lewicowych ideologii, które wlewają się do Polski. Zapraszamy do wysłuchania rozmowy Łukasza Brodzika dla portalu niedziela.pl.
Zwiększa się przewaga Karola Nawrockiego. W kolejnym sondażu Karol Nawrocki osiągnął 48 proc. poparcia. Rafał Trzaskowski zgromadził 45,5 proc. Niezdecydowani w tym badaniu stanowią 6,5 proc.
Sondaż przeprowadziła Ogólnopolska Grupa Badawcza, która bardzo trafnie przewidziała wyniki pierwszej tury wyborów. Sondaż został przeprowadzony dniach 22-25 maja metodą CATI, czyli za pomoca ankiet telefonicznych.
W kampanii wyborczej wszystko jest dozwolone – to truizm, który od lat usprawiedliwia wszelkie polityczne ekscesy. Ale to, co obserwujemy w tegorocznej kampanii Rafała Trzaskowskiego, kandydata partii z logotypem w kształcie serca, przekracza nawet tę dość luźną granicę. Serduszko miało symbolizować empatię, otwartość, szacunek. Tymczasem kampania z nim w roli głównej wygląda raczej jak opowieść o nienawiści, strachu i obsesji na punkcie... Karola Nawrockiego.
To zdumiewające, że cała energia sztabu Trzaskowskiego nie idzie na prezentowanie jego zasług, planów, wizji. Ba – nikt nawet nie próbuje udawać, że chodzi tu o promowanie kandydata. Zamiast tego – codzienna, niemal rytualna nagonka na Nawrockiego. Wypowiedzi pełne straszenia, drwin, pogardy. Jakby cała ta kampania miała jeden cel: zohydzić przeciwnika, a nie przekonać do siebie kogokolwiek.
W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.